El concert va ser organitzat per la Fundació Ithaca i l’Ajuntament d’Altea

L’Ajuntament d’Altea ha entregat aquest matí la recaptació de la gala solidària en favor del poble ucraïnés que es va celebrar el passat 20 de març a Palau Altea. En total es van recollir 4.200 euros que s’han repartit a parts iguals entre Càritas Diocesana i Creu Roja Espanya, entitats que estan realitzant una important labor amb els refugiats de la guerra en diferents països com Polònia, Romania, Bielorússia, Moldàvia o Eslovàquia.

A l’acte de lliurament de xecs han assistit l’alcalde d’Altea, Jaume Llinares; el regidor de Benestar Social, José Luis León Gascón; la regidora de Participació Ciutadana, Maria. A. Laviós; Miguel Mèrida, director provincial de relacions institucionals i aliances amb empreses de Creu Roja; Miguel Orozco, president de Creu Roja Assemblea Local d’Altea; Inmaculada Martinez, directora Tècnica Local de Creu Roja en Altea; Laura García, administradora de Càritas Diocesana Oriola Alacant; Fina Ferrer, presidenta de Càritas Altea; Jaume Iborra, secretari de Càritas Altea i Germain Droogenbroodt de la Fundació Ithaca. L’acte va ser també organitzat per la Regidoria de Cultura, però la seua regidora, Aurora Serrat no ha pogut assistir.

La regidora de Participació Ciutadana, Maria. A. Laviós, ha declarat per la seua part que: “Altea ha demostrat una vegada més ser un municipi acollidor i voluntari que des del principi d’aquesta guerra s’ha bolcat a ajudar. Des de Participació hem posat a la disposició de les persones refugiades el servei d’intèrpret, però cal afegir que s’han posat en contacte amb nosaltres gent que, de forma totalment desinteressada, volen ajudar també en aquestes tasques de cursos de castellà”. A més, ha agraït  “el treball incansable de Creu Roja com de Càritas”

La gala solidària “Música per Ucraïna” es va celebrar el passat 20 de març organitzat per l’Ajuntament d’Altea, a través de les regidories de Cultura, Participació Ciutadana i Benestar Social, i la Fundació Ithaca. Aquest concert va comptar amb músics de la comarca i entre ells varis alteans, sota la coordinació de Vicente Ballester, director musical de Ithaca.