Les peces de 24 artistes es podran visitar del 28 d’octubre a l’11 de gener

“Lugares”, la mostra itinerant d’art a la qual ha donat forma la Fundació Frax en la represa de la seua activitat, arriba a Palau Altea. L’exposició, integrada per 24 quadres de diversos artistes, ja ha passat per altres municipis i recorrerà les comarques de les Marines Alta i Baixa.

El centre d’arts alteà estarà obert des del dijous 28 d’octubre, amb un acte inaugural a les 20 hores, fins al dimarts 11 de gener de 2022 en horari de dimarts i dijous de 16.30 h a 19.30 h.

Segons ha detallat la regidora de Cultura, Aurora Serrat, “l’exposició s’inclou en el cicle “Descobreix als nostres artistes”, una proposta per a donar a conéixer els fons artístics de la Fundació Frax, integrats per adquisicions i donacions acumulades durant anys de funcionament, signades per artistes que desenvolupen la seua activitat a Espanya, signatures estrangeres incloses”.

El president de Frax, Matías Pérez Such, explica que en cada municipi s’exposaran quadres diferents, fins a completar un ampli recorregut per diverses tècniques, tendències i temàtiques que defineixen la creativitat dels centenars d’artistes que han penjat les seues obres en les seues instal·lacions.

Concha García de Pablos, Goyo Pérez, Emilio Roselló Tormo, Pablo Pazos, Bernabé Gómez Moreno, José Antonio Hinojos, Isabel Marquina, Evaristo Alguacil, Mónica Jover Calvo, Antonio Ballesta, Juan Francisco García Cepero, Luisa Atanor,  Herminio Ordóñez, Candi Campo, Iván Albalate, Rosa Ripoll, Sari Miró, José J. Samper Pamblanco, Christier Oleby, Daniel García Moragues, Eva M. Martínez Flores, Pepi Sevilla Ruano, Salvador García Albadalejo i Josepa Gilabert Ballester són els 24 artistes creadors de les obres que s’exposen en aquesta ocasió.