El passat dissabte 13 de juny es va celebrar el Plenari de constitució de l’Ajuntament per a la legislatura 2015/2019

P6130736Dissabte passat es celebrava el Plenari de constitució de l’Ajuntament d’Altea i on Jaume Llinares va ser investit nou Alcalde d’Altea per a esta legislatura, la 2015-2019.

La sessió quedava oberta després de la constitució de la Mesa d’Edat formada pel membre electe de major edat, José Miguel Cortés (PP), el de menor edat Pere Barber (Compromís) i el Secretari de l’Ajuntament, Fernando Albadalejo.

Després de que els 21 regidors electes juraren o prometeren el seu nou càrrec es va procedir a l’elecció de l’Alcalde, aconseguint Jaume Llinares 12 vots per a la seua investidura donat que PSOE i Altea amb Trellat van donar el seu suport al cap de llista de Compromís. Per la seua banda, Miguel Ortiz del PP i Miguel Ángel Capilla de Cipal van rebre els vots dels seus companys de partit, 7 i 2 respectivament.

Abans d’esta sessió plenària dos regidores electes havien renunciat a la seua acta, Cristina Riera per part del PP i Aurelia Álvarez de Cipal.