En aquesta primera edició congrega a organitzacions de caràcter social, cultural i esportiva de la localitat amb l’ànim enfortir el teixit associatiu local

Més de 30 entitats s’han donat cita hui en la I Fira d’Asociacions d’Altea 2022, organitzat en l’aparcament del Camí de L’Algar, per a celebrar una jornada d’informació amb l’objectiu d’acostar a la ciutadania l’activitat associativa del municipi. Aquesta iniciativa ha sigut organitzada per la Regidoria de Participació Ciutadana, regida per María A. Laviós i junt a l’edil d’Infraestructures i obres, Diego Zaragozí han visitat els estands de les diferents associacions.

Laviós, durant el seu recorregut pels diferents estands de les entitats participants, ha afirmat que “estem molt contents per la bona resposta i la bona acceptació d’aquesta iniciativa” i ha animat a “la ciutadania al fet que s’acoste a la jornada per a informar-se de la gran labor de les associacions, sense elles no es podria dur a terme moltes iniciatives que l’administració no pot afrontar”.

Per part seua, els responsables municipals d’Altea Participa han explicat que “el sector associatiu d’Altea és molt important per a ajudar a la gent del poble. Amb aquest ànim i aquest esperit, aquesta fira té com a objecte que les associacions col·laboren i unisquen forces per a arribar a més gent”

La Fira pretén ser un canal de comunicació bidireccional perquè els alteans i alteanes coneguen les associacions d’Altea i les labors que exerceixen i de la mateixa manera, que les associacions coneguen les inquietuds dels ciutadans més pròxims. Associacions participants com: AFEM (Associació de Famílies i Persones amb Malaltia Mental de la Marina Baixa), AMPA IES Bellagurda; ONGs com Gatos Felices, Una Sonrisa Una ilusión i Creu Roja; o clubs d’esportius com RodaMons o UD Altea. Han mostrat la seua feina en els diferents estands de la Fira.

A més de la presència de les associacions, la Fira d’Associacions D’Altea té preparat un ampli programa d’activitats per a tots els públics al llarg del dia organitzat per les pròpies associacions.

“Anime als alteans i alteanes a visitar aquesta fira perquè a més de poder conéixer a moltes de les associacions que tenim a Altea i el treball que fan, es podran gaudir d’activitats d’oci que s’han programat per a totes les edats i gustos”, ha conclòs l’edil de Participació Ciutadana.