L’administració provincial ha inclòs en els seus pressupostos d’este any una partida de 300.000€ destinada a l’execució d’una rotonda a la carretera que uneix Altea amb la localitat veïna de la Nucia, a la cruïlla existent davant la Peugeot. Una infraestructura molt demandada pels veïns del lloc i que l’Ajuntament d’Altea ha traslladat a la Diputació per ser esta qui ostenta la titularitat de la carretera esmentada.

Dimarts passat, el Diputat de Carreteres, Alejandro Morant; Gerard Fullana, diputat provincial i Portaveu de Compromís i el també diputat provincial José Ramón González de Zárate visitaven, al costat de l’Alcalde d’Altea, Jaume Llinares, l’edil d’Infraestructures, Diego Zaragozí i la portaveu del grup municipal PP, Rocío Gómez, el punt en què està prevista l’execució de la rotonda reivindicada.

“Esta és una demanda històrica dels veïns, que necessiten que es millore la seguretat viària en un punt de la carretera on la circulació de vehicles és densa i resulta perillós incorporar-s’hi des dels camins que convergeixen en este encreuament”; ha explicat Jaume Llinares, alcalde d’Altea.

A més a més, el primer edil alteà ha agraït a l’administració provincial el que incloga als seus pressupostos d’este any una partida per executar esta rotonda i ha expressat el desig de veure feta realitat esta infraestructura viària que millorarà en gran mesura la circulació per la zona.