La regidora de Cultura, Aurora Serrat, ha donat a conèixer la programació cultural que tindrà lloc a Altea durant este mes de novembre. Un calendari d’activitats marcat per la celebració de Santa Cecília a càrrec de SFA i SRM, i el teatre, amb diverses obres destinades a públic familiar.

En paraules de Serrat: “des de l’Ajuntament ens alegrem de poder celebrar, des d’esta nova normalitat que vivim i juntament amb les dues entitats musicals del nostre municipi, la Societat Filharmònica Alteanence i la Societat Recreativa Musical d’altea la Vella, la festivitat en honor a Santa Cecília”. “Són dates en què la il·lusió dels nous músics i familiars està present als actes musicals de les dues entitats. Un fet que es trasllada a la societat alteana i que alimenta la gran família que conformen les dos agrupacions culturals més destacades del municipi”; ha afegit la responsable municipal de Cultura.

Calendari d’activitats

4 de novembre: Dins del cicle Llibres a la Tardor, Reme Gadea presenta “La Cabra Serafina”. Actualització d´un conte tradicional amb un to i il·lustracions modernes i divertides. Presentació en valencià a les 20h a la Casa de Cultura amb entrada lliure.

6 de novembre: “Acróbata y Arlequín”. Representació teatral infantil a Palau Altea a les 17:00h. El preu de les entrades és de 13€.

A través d’esta història tendra, descobrirem les peripècies de Pau per ser part d’una família on tots, éssers humans i animals viuen en completa harmonia i llibertat. Pau descobrirà valuoses lliçons sobre la convivència i el respecte als animals, l’honestedat i la solidaritat com a normes fonamentals per conviure plegats.

7 de novembre: la companyia de Miguel Narros, baix la direcció de Jose Carlos Plaza, posa en escena un clàssic, “La Casa de Bernarda Alba” de Federico García Lorca a les 18:00h a Palau Altea.

13 de novembre:

Activitats per a públic infantil a EsMuAltea, carrer Filharmònica, a les 11:00. Activitats, jocs i tallers en honor a Santa Cecília. Activitat destinada a xiquets i xiquetes entre 5 i 7 anys organitzada per la Societat Filharmònica Alteanense. Entrada lliure i gratuïta.

Concert de l’Orquestra de Pols i Pua de la SFA i Coral Polifònica de la SFA a les 19:30h a l’auditori del Centre Social. Entrada lliure amb aforament limitat i mides anti COVID-19. Organitza la SFA amb motiu de Santa Cecília.

Pel que fa als actes de Santa Cecília organitzats per la Societat Recreativa Musical d’Altea la Vella, Aurora Serrat ha indicat que el 18 de novembre al Centre Cultural a les 19h. tindrà lloc un concert a càrrec de diferents grups instrumentals del Conservatori Municipal; el 19, a la mateixa hora, el concert serà dels grups instrumentals de la SRM i el 20 de novembre a les 21:00h serà la banda de la SRM qui rendisca homenatge a Santa Cecília amb el seu concert, al qual precedirà com és habitual la cercavila amb els nous músics a les 19h i la Missa en honor a les Santa a les 19:30h.

20 de novembre: Obra teatral “En palabras de jo… Mujercitas”. Palau Altea, 19:30h. El preu de l´entrada és de 23€ per localitat. Més info: https://www.comolaseda.com/mujercitas–en-paraules-de-jo-.html

26 i 27 de novembre: teatre infantil “Antoine, El Musical – Beon”, la increïble història del creador de El Principito, a Palau Altea a les 20h. Preu de les entrades, 23€. Una obra de teatre musical que et descobrirà l’apassionant història de Saint-Exupéry i et farà mirar El Principito amb el cor perquè, com deia ell, l’essencial és invisible als ulls.

28 de novembre:

Concert en honor a Santa Cecília de la Banda Simfònica de la Societat Filharmònica Alteanense, a les 11:30h a Palau Altea. Entrada lliure i gratuïta. Aforament limitat i mesures especials anti COVID-19. A l’inici del concert es realitzarà la cerimònia habitual d’accés de nous músics que entraran a formar part de forma oficial a la Societat Filharmònica Alteanense.

Teatre, “Imperfectes coneguts” a les 19:00h i al Centre Cultural d’Altea la Vella. Teatre en Valencià, a càrrec del grup local Pla i Revés. Entrada lliure i gratuïta amb aforament limitat.

1 de desembre: xerrada ‘La flora de Serra Gelada’ per Joan Piera. Una activitat emmarcada a les jornades musicals en honor a Santa Cecília organitzades per la SFA i amb motiu del 47 Certamen Internacional de Música Vila d’Altea 2021. Tindrà lloc a la Casa de Cultura a les 20h i l’entrada és lliure i gratuïta limitada al aforament de la sala.