La Regidoria d’Esports ha portat a terme noves millores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva. Així ho ha indicat el seu regidor, Pere Barber.

Seguint amb les millores en el carrer de pilota, en esta ocasió s’ha pintat tot el carrer amb pintura especial per a este tipus d’instal·lacions i s’han reparat tots els defectes que hi havien a la façana. També, atenent a les reclamacions del Club de Pilota, s’ha instal•lat una xarxa a la paret del confrontant amb la piscina municipal per evitar que les pilotes es perguen per esta part. Segons el Regidor, “ens queda pendent millorar l’entrada principal del Carrer, on tenim previst instal•lar una façana de vidre de cinc metres d’alt i que, si tot va bé, s’instal·larà durant 2021”.

En quant al camp de futbol de gespa natural, a finals d’any s’acabaven les obres de la grada que han permés fer-la accessible per a gent amb problemes de mobilitat. A més, s’ha canviat la xarxa parabalons, que abans estava situada darrere de la grada i ara ho està davant. D’aquesta manera es pot protegir al públic que vulga gaudir dels partits.

Per últim, s’ha instal·lat un nou marcador electrònic al camp de futbol per substituir l’anterior, que s’havia deteriorat amb el pas del temps. El marcador actual està il·luminat, de manera que és visible des de qualsevol part del camp. Aquest permet indicar el resultat, el temps i la part en la que es troba el partit.

“L’any 2020 ha sigut un any estrany per a tots, però a la Ciutat Esportiva no ens hem aturat i hem continuat realitzant diferents obres de cara a millorar les instal·lacions existents”, destaca Pere Barber.