El pròxim 13 de desembre, a les 20:00 hores, tindrà lloc a Palau Altea una Zarzuela benèfica organitzada per  l’associació Corazón Exprés, l’associació lírica-poètica ASLIPO i l’elenc Vocemmus, amb la col·laboració de l’Ajuntament i Palau Altea. Així ho han anunciat l’edil de Cultura, Aurora Serrat; la directora artística de Vocemmus, Jovita Gómez; i la presidenta de Corazón Exprés, Magdalena López.

Aurora Serrat ha valorat gratament esta iniciativa. “Vull agrair en nom del municipi la gran labor que porta endavant Corazón Exprés. També vull donar-li les gràcies a Vocemmus pel seu suport i a Palau Altea, concretament a SEDA, la nova empresa que gestiona este espai públic, la seua implicació i la seua decisió de donar una part dels beneficis de l’espectacle del següent dia”.

L’espectacle Zarzuela Live!, ha recorregut gran part del país amb un enfocament didàctic, lluminós i divertit de la Zarzuela. “Venim per a donar la nostra música y el nostre cor i estem molt satisfets de fer-ho a Altea, la Capital Cultural Valenciana  2019”, ha assenyalat la directora artística de Vocemmus. La Zarzuela tindrà el plaer de comptar amb Montserrat Martí Caballé i el finalista de La Voz Senior, Ignacio Encinas, que estaran acompanyats per l’OSASV (Orquesta Sinfònica Académica de San Vicente) i les coreografies de la Compañía de Danza José Soriano.

En nom de Corazón Exprés, la seua presidenta ha donat les gràcies a la Regidoria de Cultura, a Vocemmus i a Palau Altea per facilitar el treball i estar implicats en esta labor. Com ha explicat Magdalena López, l’associació va nàixer a Altea fa cinc anys i es caracteritza per la immediatesa de resposta, el suport econòmic i humà a les famílies i la transformació de qualitat de vida de les persones mitjançant l’acompanyament. López, ha comentat que “tots els nostres voluntaris s’adapten a les necessitats de cada situació i el nostre lema és que no podem canviar el món, però podem canviar el món d’una persona’”.

Des de la Regidoria de Cultura, Aurora Serrat, ha convidat a tots i totes a gaudir d’esta Zarzuela benèfica. L’entrada a l’espectacle té un preu de 30€ en taquilla i 25€ anticipada i els beneficis aniran destinats a Corazón Exprés per seguir canviant el món de moltes persones.