Dissabte que ve, 3 d’agost, tindrà lloc la XII edició de la “Caminata Nocturna” organitzada per les regidories d’esport d’Altea i de l’Alfàs del Pi, regides per Pere Barber i Óscar Pérez Quesada, respectivament, amb la colaboració de la “Federación Española de Nòrdic Walking” (FENWA).

Les inscripcions per a participar es realitzen mitjançant la web de “Nordic Walking CV”. Els organitzadors han ofert dos opcions de participació. Una de 16 km i una altra de 20 km a través de la llera dels rius Guadalest i Algar. Per seguretat, l’edat mínima de participació és de 12 anys.

Els participants seran traslladats amb autobús i l’eixida es preveu a les 21.00 hores des del pàrquing del mercat ambulant al costat de la Ciutat Esportiva d’Altea. L’autobús traslladarà els participants fins a la presa del riu Guadalest per als que realitzen la caminada de 20 km i els de 16 km començaran a l’altura del Museu de motos de Guadalest.

Pere Barber recomana portar calçat adequat per aguantar les 4 hores de caminata previstes, una llanterna de cap, aigua, barres energètiques, tiretes, desinfectant i repel•lent. Dos vehicles tot terreny i una ambulància s’encarregaran de la seguretat dels participants i estaran disponibles durant tot l’esdeveniment.

Hi haurà dos punts d’avituallament. El primer, a l’altura del pont de la Gremase, en el terme municipal de Callosa d’en Sarrià, situat a 5 km de la sortida de la caminada curta, i a 10 km de la caminada llarga. El segon punt estarà a 5 km de l’arribada.

La venda de les entrades és anticipada. Per als empadronats en l’Alfàs del Pi i Altea, i els socis d’ANWCV el preu és de 14€. Per a la resta dels participants és de 19€. El preu també inclou el transport amb autobús, assegurança RC i accidents, una samarreta, aigua i fruita durant el recorregut i en acabar uns snacks.

Per a més informació: Francisco (606 21 30 74), Marc (655 87 97 11), http://nordicwalkingcv.com/

web-Cartell-Caminata-noctur-1