Els regidors de Compromís Mari Laviós, Diego Zaragozí i Pere Lloret han anunciat els actes commemoratius

Les Regidories de Participació Ciutadana, Cultura i l’Oficina de Projectes Europeus (OPE) EuroAltea, dirigides per Mari Laviós, Diego Zaragozí i Pere Lloret respectivament, han organitzat una sèrie d’activitats per a tots els públics, el pròxim 9 de maig, amb motiu del Dia d’Europa.

La jornada donarà començament a les 17:30 hores a la Casa de Cultura, amb una xerrada informativa, fent balanç dels projectes europeus duts a terme des de l’any 2017 i d’un dels primers que involucra a la comunitat docent: Erasmus+ “Permission to Wonder: Visual Thinking”. Per a tancar el dia, l’auditori d’Altea la Vella acull un concert internacional de Jazz, que donarà començament a les 20:00 hores.

L’Ajuntament d’Altea continua apostant per cooperar amb altres ciutats de països veïns amb la finalitat d’aportar oportunitats per a estudiar, viatjar, aprendre i crear xarxes per a la ciutadania. EuroAltea treballa des de l’any 2017 en la promoció de projectes europeus dins dels programes, Erasmus+, Europa amb els Ciutadans, URBACT i Eurodisea, entre altres, amb la finalitat d’acostar les oportunitats que brinda la Unió Europea als habitants alteans.

En aquests quasi dos anys més de 40 joves han pogut gaudir d’experiències Erasmus en països com Itàlia, Malta, Polònia o Turquia. Així mateix, Altea coopera actualment amb més de 30 entitats de tota Europa en programes de joventut, participació ciutadana, foment del voluntariat o desenvolupament urbà sostenible, liderant 2 projectes europeus i sent soci en més de 15 projectes.

La Unió Europea està cada vegada més present a Altea, i prova d’això és la gran varietat de nacionalitats que formen la nostra ciutadania