El portaveu del Partit Popular d’Altea, Jesús Ballester, qüestiona un text del web altea.es que es va incloure la passada legislatura

El regidor de Comunicació i Noves Tecnologies, Pere Barber, ha eixit al pas de les declaracions realitzades pel portaveu del PP, Jesús Ballester, que ha qüestionat el contingut històric del web municipal altea.es

Segons el portaveu del PP, Jesús Ballester, la secció de història de l’Ajuntament d’Altea fa menció a la conquesta “catalana” del nostre poble. El portaveu del PP critica este contingut i indica que la conquesta d’Altea al segle XIII no fou catalana i proposa altres termes com “aragonesa” o “cristiana”. En este sentit, Pere Barber ha informat que ‘’el web de l’Ajuntament d’Altea no ha publicat este contingut ara, sinó que ja es podia llegir, exactament el mateix text, l’any 2013, on es feia referència a la ‘conquesta catalana’ del poble d’Altea”.

Pere Barber, regidor de Compromís, ha informat que des del Departament de Comunicació i Noves Tecnologies s’ha realitzat la pertinent comprovació dels continguts del web altea.es, mitjançant la ferramenta de recuperació de webs: web.archive.org i ha comprovat que este text, que ara posa en dubte Jesús Ballester, ja estava publicat l’any 2013, quan a Altea governava el PP.

“Amb este tipus de informacions el Partit Popular d’Altea demostra el seu nerviosisme, davant les pròximes cites electorals, i la manca de criteri i rigorositat a l’hora d’exercir la seua tasca d’oposició. Esta actitud irresponsable del PP el que està aconseguint és fer-nos perdre el temps a tots els alteans i alteanes”, manifestava el regidor.

Finalment, Pere Barber, ha anunciat que està realitzant-se la comprovació historiogràfica, per part dels tècnics en la matèria de l’Ajuntament, per poder confirmar el text i procedir en conseqüència.