El Centre Cultural d’Altea la Vella ha vist incrementada, practicament triplicada, la seua utilitat aquests últims dos anys intensificant-se cada vegada amb conferències, cinema, xarrades, presentacions a més de les activitats habituals com són els concerts, reunions veinals i clases d’escacs entre altres.

Son diverses les accions que s’han portat a terme al Centre Cultural, unes millores que necessitava tant per al seu manteniment com per a les activitats que es fan i que es podran fer a partir d’ara.

L’edil d’Altea la Vella, Mari Laviós, comenta que “s’ha realitzat la compra d’unes noves cadires que segueixen la mateixa imatge que la Casa de Cultura d’Altea que s’utlitzaran per a les presentacions, cursos i  xarrades que es realitzaran al “hall”. Així,  les cadires ja existents passen directament a la Societat Recreativa Musical d’Altea la Vella que en poc de dos anys ha vist incrementar la seua plantilla”.

Pel que fa a la tecnología, mesos arrere, com ja es va comentar, es va dotar al centre d’un equip de so i megafonía inexistent fins eixe moment, i ara, es suma la compra d’un projector i d’un ordinador per posar-los a l’abast de totes aquelles associacions, entitats que ho soliciten prèviament a l’extensió administrativa d’Altea la Vella i que els faça falta per realitzar la seua activitat al mateix Centre, comentava la mateixa edil.

La regidora de Compromís, apuntava també que “desde el departament d’infraestructures s’han fet també millores a la teulada després de comprovar que l’aigua es filtrava i estava fent mal a l’estructura interna, però a més, les millores encara no han finalitzat sinó que continuaran a principis de l’any vinent per posar a punt la part interna deteriorada del Centre Cultural d’Altea la Vella perquè volem que siga un punt de referència dins de l’extensa varietat cultural d’Altea, tal com han reclamat durant molt de temps els veíns del poble”.