Altea tindrà un dècim de loteria nacional amb motiu del 4t Centenari de la Carta Pobla. Serà el del sorteig del dijous, 27 de juliol, amb el logotip del 400 aniversari lluint al dècim del sorteig. D’aquesta manera la nostra localitat serà la protagonista del sorteig d’eixe dia de les Loteries i Apostes de l’Estat, amb la reproducció a la butlleta del logotip que anuncia el 400 aniversari de la fundació d’Altea com a poble. Un logotip que ha estat present al llarg de l’any en tots els actes amb motiu d’esta commemoració.

Segons comentava el regidor de Cultura, Diego Zaragozí, ‘’la reproducció de la imatge del Centenari al dècim de la Loteria Nacional va ser una de les propostes que va sorgir a les reunions obertes que vam celebrar amb tota la ciutadania i diversos col·lectius per tal de dissenyar la programació d’actes que formarien part d’este any de commemoració. Amb esta iniciativa preteníem que a un dels sortejos tinguera rellevància el Centenari’’.

‘’Després de traslladar la idea a Loteries i Apostes de l’Estat, finalment ens van confirmar que Altea comptaria amb un dècim, el del 27 de juliol, que ve a sumar-se als fets destacats d’este any tan especial per al nostre poble’’, informava el regidor de Compromís durant la seua visita a l’Administració de Loteries n.1 d’Altea on el dècim ja està a la venda.