El divendres 3 de febrer tindrà lloc la inauguració de l’exposició de l’artista Eberhard Schlotter, ‘’Vida por el arte, arte lleno de vida’’, a les 19:30 hores a la sala Pedro Delso de la Fundació Frax.

Aquesta mostra naix fruit del conveni de col·laboració entre la Fundació Schlotter i la Fundació Frax amb l’objectiu de difondre i exposar l’obra de què disposa la Fundació Eberhard Schlotter d’Altea, tant la corresponent a obra gràfica i pictòrica així com la col·lecció de bibliografia, catàlegs i altres articles de la seua propietat. Es tracta d’un préstec amb caràcter provisional a la Fundació Frax signat per les dos fundacions.

L’acte comptarà amb la presència de l’alcalde d’Altea i president de la Fundació Eberhard Schlotter, Jaume Llinares; del president de la Fundació Frax, Matías Pérez Such; de l’Alcalde de l’Alfàs del Pi, Vicent Arques i la filla del professor Schlotter i presidenta honorífica de la fundació alteana, Sibylle Schorlemmer; entre d’altres autoritats.