• Els participants comptaran amb 24 hores en xarxa durant els quatre dies de l’esdeveniment, 5.000 metres de cable de xarxa i fins a 400 mbps de connexió

Des de hui i fins diumenge que ve, dia 9 d’octubre, Altea torna a ser l’epicentre de la Lan Party més important de la província. Més de 160 participants, amants dels ordinadors, els jocs en línia i les videoconsoles, arribats des de Madrid, Granada, València i Alacant podran gaudir de quatre dies de connexió a Internet i jocs en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva d’Altea.
L’esdeveniment, que celebra la seua quarta edició, comptarà amb 5.000 metres quadrats de la Ciutat Esportiva i amb connexió de fins a 400 mbps. Està previst que es celebren 4 tornejos oficials de League of Legends, CounterStrike, FIFA, Heartstone, amb premis en efectiu que ascendeixen a 1.500 euros, a més d’altres premis.
Pere Barber de Compromís i regidor de Joventut i Esports i NN.TT., ha assenyalat que l’esdeveniment s’ha convertit en un dels majors esdeveniments d’oci alternatiu i tecnològic de la província d’Alacant i un referent per als amants de la tecnologia. A més, ha destacat que els participants comptaran amb 24 hores en xarxa durant els quatre dies de l’esdeveniment, 5.000 metres de cable de xarxa i fins a 400 mbps de connexió.
La ‘Lan Party’ està organitzada per l’Associació Lan Party Techno Games i compta amb el patrocini oficial de l’Ajuntament d’Altea, a través de la Regidoria de Joventut i Esports i de Noves Tecnologies; Aeromax, el proveïdor d’Internet; D-link; InfoAltea; Digiworks i Caixaltea. A més de la col·laboració de l’associació juvenil alteana Associació Drac, que realitzarà activitats alternatives durant el dissabte com jocs de taula, Jager i la presentació d’un joc de taula.
Des de l’organització s’informa que queden molt poques entrades i només es poden comprar a la mateixa Lan Party.