La regidora alteana va aconseguir situar-se quinta a les Primàries d’Alacant
La Coalició Compromís ha finalitzat el procés de primàries obertes a la ciutadania per configurar la candidatura autonòmica.
A estes Primàries es presentava Imma Orozco, junt a Joan Tasa, regidor a Callosa d’en Sarrià, per intentar formar part de la llista a Les Corts per Alacant. L’alteana va veure complit el seu objectiu en aconseguir situar-se inicialment com la quinta més votada, tan sols per darrere dels qui presentaven la seua candidatura a encapçalar la llista.
No obstant això, el reglament de Primàries aprovat per la Coalició, que aplica criteris de paritat i pluralitat de partits, farà que Orozco baixe fins al lloc número set en la llista.
Pel que fa a l’altre candidat de la comarca, Joan Tasa, ocuparà el dotzé lloc a la llista de la circumscripció d’Alacant.
Els resultats són més que respectables i, malgrat la dificultat de resultar elegida el dia de les eleccions autonòmiques, cal celebrar que una regidora alteana haja aconseguit situar-se tan prop dels llocs capdavanters en una llista elegida per més de 5.000 persones de tota la província d’Alacant. Segons ella “este resultat és bo per a Altea i la Marina perquè ens visibilitza i ens dóna l’oportunitat de traslladar d’una manera més directa les nostres demandes i necessitats. A més, personalment, m’encoratja a treballar més i millor per este projecte que pretén retornar la dignitat a la societat i a la política valenciana”.