El proper 17 d’agost tindrà lloc la XVIII edició d’Oci-Jove, la jornada d’esports i activitats dirigida al públic jove. Pere Barber, regidor de Joventut i Esports, ha presentat esta activitat que començarà a partir de les 18 hores a la platja de La Roda.

Com ha informat el regidor de Compromís , el mapa d’activitats es divideix en tres zones diferenciades. El jardí i el passeig marítim de la platja de La Roda on es col·locarà un parc infantil amb quatre atraccions inflables (tobogan, multijocs, futbolí humà i una atracció aquàtica). La platja de La Roda, on es practicaran esports com futbol, ​​handbol, vòlei i tennis platja, en un terreny adaptat per a major comoditat en la pràctica de les activitats. I d’altra banda, a l’Auditori Sant Pere, es prepararà un espai per jugar a bàsquet de tres contra tres, exhibicions de gimnàstica rítmica i spinning, de la que hi haurà una classe a l’aire lliure de la mà de Bolo i Baldomero Sports.

El regidor ha detallat que “el club d’escacs local també participarà amb diversos taulers per a realitzar partides amb qualsevol que ho desitge, i l’associació Dragón d’Altea aportarà jocs de taula per a facilitar-los a qui vulga jugar”.

Pere Barber, ha destacat l’esperit de convivència i esportivitat que es viu durant tota la jornada. “L’objectiu d’aquestes jornades és que els participants gaudisquen practicant esport, així com treballant en equip en un entorn agradable com el de la platja de la Roda”. Així mateix, ha animat a participar a tots els joves, ”l’entrada és gratuïta i hem treballat perquè siga un espai còmode i adequat per als jocs, esports i activitats que tenim preparades”.

Pere Barber ha agraït “a totes les empreses que ajuden i col·laboren com Caixaltea, la Policia Local, Protecció Civil Altea, Adrenalin Sport, el Club de Tennis Altea, la Diputació d’Alacant, Associació DYA Ajuda en Carretera, Visit Altea i Bolo & Baldomero Sport Altea, fent possible que Oci-Jove puga portar-se a terme cada any”.