L’Ajuntament d’Altea ha acollit la signatura del conveni subscrit entre ALCEA i el Consistori alteà. El conveni té per objecte la col·laboració de l’Associació Local de Comerciants i Empresaris d’Altea i l’Ajuntament per fomentar de manera conjunta accions promocionals i de dinamització del comerç local.

L’acte ha estat presidit per l’alcalde de Altea, Jaume Llinares, i ha  comptat amb la presència de la regidora de Comerç i Turisme, Anna Alvado acompanyada per la tècnica de l’àrea, Pepi Durà i per part d’ALCEA, la seua presidenta, Isabel Martínez i Francisco Pérez, secretari.

La regidora de Comerç, Anna Alvado, ha mostrat la seua satisfacció per la signatura del conveni i ha manifestat que, “ALCEA ha estat compromesa des dels seus inicis a promocionar el comerç local i el sector empresarial realitzant diferents accions promocionals i formatives, i col·laborant amb aquelles que realitza la Regidoria de Comerç. Per aquests motius, considerem primordial ajudar-la, en la mesura del possible, perquè seguisca creixent com a associació i treballant en pro del comerç local i del sector empresarial”

D’una banda, l’Ajuntament es compromet a realitzar una aportació econòmica de 3.000€ a ALCEA per facilitar la realització d’activitats de promoció i animació comercial. ALCEA, per la seua part, es compromet a promoure l’elaboració d’estratègies que potencien la competitivitat i la consolidació de les Pimes, a col·laborar en l’actualització de la informació sobre aspectes comercials d’Altea, i a desenvolupar activitats en col·laboració amb l’Ajuntament