Després de la signatura de l’acta de recepció de les obres, que tenia lloc el passat divendres, el camp de futbol d’Altea la Vella ja es troba de nou en disposició de ser utilitzat; així ho ha donat a conèixer el regidor d’Esports, Pere Barber.

Barber ha explicat els detalls de la millora que ha durat diversos mesos i un cost de 80.000 €. “S’ha aprofitat aquesta obra per instal·lar nous aspersors subterranis i evitar així actes de vandalisme i problemes als usuaris del camp. També s’ha reparat una fugida d’aigua que hi havia a les canalitzacions del reg del camp “.

A més, Barber ha explicat que “es van instal·lar noves banquetes per suplents i entrenadors, però el fort vent sofert setmanes enrere els va espatllar i estem esperant la valoració de l’assegurança per a la seua reparació; tot i que ja s’han fet treballs perquè es puguen utilitzar mentre arriba aquest moment “.

“S’ha homologat el camp per part de la Federació de futbol i àrbitres. S’ha homologat per a partits oficials diürns i, també, nocturns, el que fins ara no era possible ja que el camp no estava homologat per fer partits de nit “; ha apuntat el responsable municipal d’Esports.

El regidor de Compromís, s’ha manifestat il·lusionat i satisfet davant la conclusió de les obres i recepció de les mateixes; “Per fi ha arribat un dia que esperàvem des de fa molt de temps, des d’hui el camp de futbol d’Altea la Vella torna a estar operatiu. Després de diversos mesos de treballs, obres i millores, ja podem donar per acabats tots aquests treballs i ens posem a treballar per dotar d’activitat aquest espai. “

L’edil ha volgut aclarir que “el que s’ha fet en el camp de futbol és una obra de mínims per poder posar el camp de nou en funcionament i que puga tornar a ser utilitzat per tota la ciutadania que ho desitge”. “Aquesta obra no soluciona els problemes del subsòl que pateix el complex esportiu Joan Montiel, encara que si que s’ha tingut en compte això a l’hora de realitzar l’obra; s’ha impermeabilitzat amb molta cura la zona ocupada pel camp de futbol perquè es filtre el mínim d’aigua possible i se li ha donat el pendent necessari perquè l’aigua de reg o pluja es dirigeixca cap als desguassos laterals i no es quede estancada sobre al camp “. Ha conclòs el nostre regidor de Compromís, regidor d’Esports de l’Ajuntament d’Altea.