Dissabte passat 17 de febrer, a la seu social de la Societat Filharmònica Alteanense tenia lloc l’Assemblea General de Socis de l’entitat. Durant la mateixa es va fer un repàs de tots els projectes que es van dur a terme l’any 2017, així com es va aprovar la comptabilitat de l’exercici 2017 i els nous pressupostos per a l’any 2018.

En paraules del president de la SFA, Juan Tomás Laviós Berenguer, “la Filharmònica ha impulsat nombroses activitats culturals i educatives al llarg de l’any 2017; concerts, audicions dels alumnes, col·laboracions entre les diferents agrupacions de l’entitat i Esmualtea, Certamen Internacional de Música Vila d’Altea, etc … un any carregat de projectes que fan de la SFA una entitat promotora de la cultura i educació que marca en gran mesura l’agenda sociocultural d’Altea “.

A més Laviós explicava que “des de l’últim semestre de l’any passat s’ha estat treballant amb els nous projectes del 2018, cal destacar la presentació oficial de la següent edició del CIM Vila d’Altea abans de finalitzar la 44 edició, que venia reivindicant el Comitè del certamen per poder millorar la gestió i promoció d’aquest projecte internacional “.

Per finalitzar, Juan Tomás Laviós, va agrair a persones i entitats públiques i privades la seua col·laboració desinteressada amb la Filharmònica, recolzant els projectes que aquesta entitat proposa.

L’acte va comptar amb la presència de l’Alcalde d’Altea, Jaume Llinares, que tancava l’assemblea destacant “la gran tasca per la cultura i la educació musical que realitza la SFA”. Així com animava a l’entitat i els socis presents a seguir treballant per mantenir viva la cultura bandística, que segons el parer seu, “forma part de la identitat cultural del poble valencià