Jaume Llinares i part de l’equip de govern van mantenir una reunió, dilluns passat, amb l’Associació de Veïns d’Altea la Vella. L’assemblea estava emmarcada en els contactes permanents que des d’aquesta legislatura estan duent-se a terme per part de l’alcalde i de la resta de regidors amb la junta directiva de l’Associació.

A la reunió es va parlar dels assumptes que preocupen a la gent del poble d’Altea la Vella com són l’assistència mèdica, un dels punts més importants per a ells, la millora i condicionament d’infraestructures del Poble Antic i des de les partides, el nou accés al poble o la neteja, entre altres.

Per això, juntament amb l’alcalde, es trobaven els regidors de Sanitat, Diego Martínez, de Medi Ambient, Bea Nomdedeu, d’Urbanisme, Imma Orozco, Roque Ferrer, de Infraestructures i Obres, i de Seguretat Ciutadana, Vicente Ripoll. A més, va participar Mari Laviós, que a partir del pròxim plenari ostentarà les regidories de Participació i Altea la Vella.

Tant l’equip de govern com la junta de l’Associació es van mostrar molt satisfets de com havia avançant la reunió ja que, encara que queden molts punts a millorar, van poder comprovar que moltes de les seues demandes veuran la llum d’aquí a principis de l’any vinent.

Jaume Llinares els va traslladar “la importància que té Altea la Vella per a l’equip de govern”, i per aquest motiu, “estan treballant per poder dur a terme totes i cadascuna de les seues reivindicacions”, finalment l’alcalde d’Altea agraïa que “es fassan aquest tipus de reunions perquè són un punt de trobada on apropar idees”.