El Partit Popular tira la pedra, amaga la mà i assenyala amb el seu dit acusador a l’actual govern municipal. És un clàsic del PP: quan més greus són les conseqüències de la seua gestió, quan més dubtoses han sigut les seues decissions, més soroll fan, més criden i s’agiten a la recerca d’altres que carreguen amb elles. I l’assumpte de la pujada de l’aigua no podia ser una excepció.

El Partit Popular porta a un plenari de juliol 2014 el seu acord amb l’UTE Aigües d’Altea per pujar les tarifes, vincula a l’Ajuntament en el mateix Ple, no compleix amb allò acordat, provoca la reclamació de l’UTE mitjantçant un contenciós, i quan este equip de govern es disposa a complir…el PP es despatxa amb un “jo no he sigut”, amb una bona dosi de fum en l’ultim ple i amb una  campanyeta en les xarxes socials, #tripartitoSubeAgua, difosa per la seua xarxa habitual de trolls.

Un extracte de l’acord adoptat pel Ple de juliol 2014, en el qual es desgranen les mesures aprovades a instància del Partit Popular, es pot trobar ací.

Especialment interessants són les pujades proposades per corregir el desequilibri de 2014, que anaven des del 12,78% en el millor dels casos, al 22,40%, en funció de diferents escenàris.

El document és una bona mostra de fins quin punt el cinisme s’ha instalat en el Partit Popular. En lloc de defensar amb arguments la seua posició i les mesures que van proposar, s’estimen més mentir a la ciutadania, donant així una bona mesura del poc respecte que li tenen.

doc05329020171106115159