Palau Altea acollirà el primer dels concerts de la Jove Orquestra Simfònica (JOS) de la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana (FSMCV), que se celebrarà en l’auditori alteà divendres que ve 1 de setembre a partir de les 20 hores.

La unitat artística estarà concentrada del 28 d’agost a l’1 de setembre a Paiporta, preparant el cicle de concerts que celebrarà en les pròximes setmanes. El concert en Palau Altea de l’1 de setembre a Altea, tindrà continuïtat el dissabte 16 de setembre a Paiporta i l’últim se celebrarà el diumenge 17 de setembre en el Palau dels Arts de València.

La Jove Orquestra Simfònica de la FSMCV actuarà sota la batuta del prestigiós director Cristóbal Soler, i està formada per 122 joves d’entre 15 i 28 anys que pertanyen a les Societats Musicals de la Comunitat. Recordar que l’Orquestra Federal va nàixer amb la finalitat de promocionar l’estudi i la pràctica de la música en un vessant que és complementària a l’experiència bandística, amb l’objectiu de fomentar l’estudi i la pràctica d’instruments de corda, permetre als estudiants d’aquest tipus d’instruments actuar sota la direcció dels millors directors d’orquestres així com realitzar actuacions que mostren el resultat artístic d’una formació orquestral de grandària mitjana formada per músics pertanyents al col·lectiu associatiu, entre altres.

Programa Concerts

Primera Part

“Concert nº 21 per a piano i orquestra.- W.A. Mozart

Interpretat, com a solistes, pels joves pianistes Andrés Expósito i Mar Valor (aquest tema serà interpretat en cada concert per un d’ells)