El pavelló municipal de Garganes va acollir dissabte passat la presentació oficial dels equips del Club Esportiu Vila Blanca que participaran en competicions en la temporada 2016/17. A l’acte van assistir nombrosos aficionats a l’handbol a la localitat; el regidor d’Esports, Pere Barber; així com familiars dels jugadors i jugadores del club, que van omplir les grades.
La presentació va estar precedida per una trobada entre els equips sèniors femenins d’Altea i Torrevieja, que ocupen els dos primers llocs en la lliga autonòmica. Tots dos equips juguen a un gran nivell, i sobre la pista es va viure un partit vibrant que va acabar en empat a 20 gols.
Després del partit es va procedir a presentar un a un els equips del Club Esportiu Vila Blanca i de les Escoles Municipals. Els primers en eixir a la pista van ser els equips de benjamins i alevins de les escoles municipals; seguidament van saltar a la pista l’equip infantil femení, Hotel Cap Negret; el cadet masculí, Cafeteria Poliesportiu; el juvenil masculí, Top Autos; el sènior femení, Bolo Baldomero Sports; el sènior masculí, Terra Mar Chimeneas i, finalment, el primer equip del club, que milita a la segona nacional, l’equip Siggo.
Per acabar l’acte va prendre la paraula el president del Club Esportiu Villa Blanca, Pedro Buigues, que va agrair l’ajuda i la col·laboració que manté l’Ajuntament i la Regidoria d’Esports amb el club. Així mateix, va agrair el patrocini d’empreses alteanes que esponsoritzen de forma personalitzada a cada equip del club. Finalment va afirmar que “l’ajuda més important per als jugadors la doneu vosaltres, els pares i mares, amb el vostre esforç i el vostre alè perquè els vostres fills puguen jugar a l’handbol”.
Va tancar l’acte el nostre regidor d’esports, Pere Barber, que en la seua intervenció va voler agrair a la directiva del club la bona organització en la presentació dels equips i ha desitjat que ”jugadors i entrenadors feu una magnífica campanya defensant els colors d’Altea”. L’edil va recordar també ”el suport de l’Ajuntament per al que necessiteu”.
Acabat l’acte, el primer equip del club, l’equip Siggo, va disputar un partit de la lliga de Segona Nacional, on lluita amb afany per pujar de categoria, a primera nacional. L’equip no va decebre als aficionats i va guanyar de forma rotunda, per 33 a 19, a la Societat Esportiva del Pilar.