L’alcalde d’Altea, Jaume Llinares, acompanyat per la regidora de Comerç i Turisme, Anna Alvaldo i per la regidora d’Educació, Vicenta Pérez, ha mantingut una reunió amb representants de Jovempa, la Federació d’Associacions de Joves Empresaris de la Província d’Alacant.

Tant els representants polítics alteans, com els membres de Jovempa, amb una trajectòria de 25 anys, es van mostrar molt interessats en que aquesta associació, que compta amb representació a la Marina Baixa, compte amb activitat i col·laboració al nostre municipi en la línea d’ajudar al comerç local. Jovempa realitza una intensa activitat formativa, d’assessoria i col·laboració entre tots els seus associats. Jovempa, amb cobertura local, comarcal i provincial, és una de les associacions d’empresaris amb més activitat de la zona i compta amb seu permanent a l’INVAT·TUR.

Al mateix temps, els comerciants d’Altea tenen previst constituir-se com Associació de Comerciants per tal d’unir esforços i poder aconseguir ajudes i recursos per als seus establiments.