El passat dissabte 31 de gener, Compromís per Altea va renovar part de la seua executiva local on Vicenta Ronda i Macià Llinares –Secretària Local i Secretari de Joventut respectivament- van deixar i cedir el seu càrrec a noves incorporacions.

Vicenta Ronda, en el moment de deixar el càrrec, va expressar la seua gratitud a la resta de companys per “haver confiat en mi durant estos anys i per haver-me donat l’oportunitat de representar-vos com a Secretària Local”. També va voler afegir que “són temps de canvi i amb el període electoral a la vista crec que és hora de posar el càrrec a disposició del Col•lectiu per a que les noves generacions donen un pas al front, ja que seran ells qui continuaran aquest projecte”.

El lloc que deixa la fins ara Secretària Local serà ocupat per Pere Barber, un dels joves que formen part del Col•lectiu local, que es va mostrar “orgullós i satisfet per la mostra de suport de l’Assemblea al aprovar el nomenament per unanimitat”, a més, va voler “donar les gràcies a Vicenta pel treball realitzat durant els últims anys”.

Pere Barber, de 24 anys, va aprofitar l’ocasió per “animar a la part més jove de la població a formar part del canvi que el mes de maig esdevindrà al País Valencià i també a Altea, que vindrà de la mà de Compromís i que no serà possible sense la participació activa de la nostra joventut”, va concloure el nou Secretari Local qui, a més, també és Secretari de Comunicació de Joves amb Compromís Marina Baixa.

Per altra banda, l’Assemblea també aprovava la substitució de Macià Llinares al front de la Secretaria de Joventut. Llinares va expressar que “per motius de treball em resulta molt difícil, quasi impossible, encarregar-me d’este apartat. És per això que preferisc deixar pas a nova gent que, de segur, ho farà de la millor de les maneres”.

Aquest càrrec l’ocuparà des d’ara Joan Aguado, de 21 anys, que va afirmar sentir-se “molt content pel nou càrrec” i va afegir que “faré tot el que estiga a les meues mans per apropar al màxim de gent jove possible al nostre projecte”.

Amb els nous nomenaments l’executiva local de Compromís per Altea queda de la següent manera:

Secretari Local: Pere Barber
Secretaria d’Organització i Finances: Rosa Montiel