A partir de hui i fins divendres comença el període per presentar candidatures per encapçalar la llista de Compromís al nostre poble.
Saps que qualsevol persona, encara que no siga militant ni afiliada, pot presentar la seua candidatura? Només cal que compte amb un aval del 10% del cens.
A més, qualsevol persona major de 16 anys podrà triar els seus candidats i candidates tant per a esta elecció de cap de llista local com per a la llista de la circumscripció d’Alacant a Corts Valencianes. Només cal inscriure’s sense que això implique cap vincle posterior més enllà del que la persona que hi participa decidisca. Ho podeu fer fins el 21 de gener. Si hi ha mès d’un candidat, la votació serà del 28 al 30 de gener virtual i el 31 presencial.
Si teniu cap pregunta, no dubteu consultar enBústia Compromís https://compromis.net/primaries/ -on vos haureu d’inscriure tant per ser candidats com per votar- o també en altea@compromis.net, 696 965 411 o http://altea.compromis.net/.
Practica la democràcia. Tu decideixes.