Compromís va triar la seua Executiva Comarcal a la Marina Baixa en una assemblea celebrada dissabte a la seu del BLOC d’Altea.

A l’acte hi van assistir Mireia Mollà, diputada de Compromís a les Corts Valencianes i Joan Baldoví, representant de la formació al Congrés dels Diputats de Madrid.
Mollà va explicar que,”en Compromís fem nostres les demandes de la gent que demana canvis per afrontar la crisi econòmica, política i social”. A més, va animar els assistents “a sumar i treballar des de la cooperativa que és Compromís per trencar una majoria absoluta del PP que ha abocat al País Valencià a la ruïna”.

Per a Baldoví “Compromís s’ha configurat com una alternativa que feia temps que no hi havia al nostre País, com una eina útil per canviar les coses des de la il•lusió i l’esperança. El PP ha arribat a unes cotes de corrupció absolutament inaguantables per a la gent i Compromís està justament en la part oposada”. A més, va explicar que “Compromís és una cooperativa constituïda des de la generositat que reverteix el seu treball en els seus socis i en la societat”.

L’Executiva de consens elegida per l’assemblea es conforma de la següent manera: Baltasar Ripoll com a Portaveu, Malena Soler responsable d’Organització i Finances, Mariano Cano Sanchis en l’Àrea d’Implantació, Vicent Llobell responsable de Política Municipal, Joan Tasa com a responsable de l’àrea de Sectorials i Imma Orozco de Comunicació. A més, hi formaran part com a vocals Miquel Climent, Josep Pascual i Pep Pastor.

Destaca la incorporació del partit independent Gent de Polop (GdP) al projecte de Compromís i a la seua innovadora estructura. Es constata, així, que esta forma de fer política, més pròxima a les persones i als seus problemes, suma cada dia més suport social, un suport que farà possible el necessari canvi polític i social al País Valencià.

Des de Compromís recorden que qualsevol persona que així ho desitge ja pot adherir-se directament al projecte sense haver de passar per militar en cap dels partits que conformen la coalició (BLOC-Iniciativa-Verds) perquè així ho contemplen els seus estatuts.