El Col·lectiu Local del BLOC-Compromís d’Altea va organitzar una xarrada-col·loqui  sota el títol “Conseqüències de les retallades en l’escola pública”.

En acabar la manifestació de dijous 16, més d’un centenar de persones acudiren al Centre Social per escoltar les opinions dels participants en la taula: Arturo Timón (mestre i membre de la Plataforma per l’Ensenyament Públic) com a moderador, Fátima Fernández  (FAPA Enric Valor i membre del Consell Escolar Valencià), David Rodríguez  (Plataforma per l’Ensenyament Públic), Pere Ramon (Escola Valenciana), Joan Lloret (STEPV Marina Baixa) i Ginés Pérez (Permanent de Directors/es d’Alacant).

Entre tots ens van dibuixar la dura realitat dels nostres centres públics després que el Consell estiga aplicant el decret 1/2012, que comtempla retallades en els serveis públics. “El govern de la Generalitat ens ha arroïnat i ara volen que ho paguen les escoles”, van coincidir alguns dels ponents.

Tots van coincidir també en fer una crida a la unitat de la comunitat educativa (pares, mares, professorat, direccions) i a mantenir-se actius en les protestes contra este atac frontal a un dels pilars fonamentals de la nostra societat: l’educació.

Desdel BLOC-Compromís vos animem a participar en les concentracions que cada dijous, a les 17:15h ixen de la redona de l’Av. de Benidorm i de la Plaça de la Pau.